Bent u een bedrijf dat een alert wilt laten plaatsen? Klik dan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Voor het plaatsen van een alert op onze website, Facebookpagina en het versturen van een e-mail naar onze leden vragen wij een vergoeding van €110,00.
ALDI in Nederland voert namens leverancier FLOOR FOODS een terugroepactie uit voor Noten Bonenmix Wasabi 150gr in verband met cashewnoten.
Aldi in Nederland voert namens leverancier Braas Brood- en Banketbakkerij een terugroepactie uit voor Koolhydraat verlaagd brood half. Door een drukfout is het allergeen soja niet vermeld op een aantal verpakkingen.
Jumbo roept per direct Jumbo Grillworst Naturel met houdbaarheidsdatum 7-10-2023 terug. Er zit mogelijk kipgrondstof in het product waardoor de allergenen soja en tarwe niet vermeld zijn. Dit kan een gevaar opleveren voor mensen met een allergie voor soja of tarwe.
ALDI in Nederland voert namens leverancier Frio Food B.V. een terugroepactie uit voor de Kalfsvleeskroket. Door een productiefout zijn er mogelijk kipsatékroketten terechtgekomen in de verpakking van de kalfsvleeskroket met de houdbaarheidsdatum 30-09-2024.
Jumbo roept per direct Jumbo Rundvleeskroketten 4 stuks (280 gram) met THT-datum 19-09-2024 terug. Het product bevat per abuis mogelijk satékroketten en heeft in dat geval een foutief etiket waardoor de allergenen pinda, melk en mosterd niet vermeld staan. Dit kan een gevaar opleveren voor mensen met een allergie voor pinda’s, melk en mosterd.
In regio Limburg is in enkele verpakkingen van het Luxe Tarwe-maïsbrood het Zonnebloempitbrood terecht gekomen. Hierdoor zijn de ingrediënten gerst en rogge niet vermeld op de verpakking. Het Zonnebloempitbrood is niet geschikt voor mensen met een gerst- en/of rogge-allergie.
Mensen zonder deze allergie kunnen dit brood veilig consumeren. Het brood met deze productiedatum is alleen verkocht op 20-9-2023. Andere productiedata van dit product zijn niet getroffen.
Klanten met een gerst- en/of rogge-allergie worden dringend verzocht dit product niet te consumeren maar dit, al dan niet aangebroken, terug te brengen naar de winkel. Uiteraard wordt het volledige aankoopbedrag vergoed; een aankoopbon is niet nodig.
Wij bieden onze excuses aan voor eventueel ongemak.
Neem bij vragen contact met ons op via het contactformulier: www.aldi.nl/service/contact