ah franse zalmsaladeAlbert Heijn heeft besloten de frisse gerookte zalmsalade van het Albert Heijn merk uit de winkels terug te halen.

Onderop het product zit per ongeluk het verkeerde etiket. Daardoor kloppen de ingrediënten die op de verpakking staan niet. In de frisse gerookte zalmsalade zitten de allergenen selderij en sulfiet. Die staan nu beide niet als ingrediënt op het etiket. Alle overige allergenen ​ (mosterd, ei en vis) staan wel goed vermeld op het etiket.

​Klanten met een selderij-of sulfietallergie worden dringend verzocht de frisse gerookte zalmsalade van het Albert Heijn merk niet te eten en terug te brengen naar een Albert Heijn-winkel, waar zij bij inlevering van het product het aankoopbedrag vergoed krijgen.

Voor meer informatie kunnen klanten terecht op www.ah.nl of contact opnemen met de gratis Servicelijn van Albert Heijn 0800 - 03 05.

Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor dit ongemak.

Zaandam, 2 juni 2017

ALBERT HEIJN BV

 


Bron: Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit, Albert Heijn, 8 april 2017